info@administratiekantoorredu.nl| 0316-769098

Accountants- en
administratiekantoor

Redu

Specialist in administratieve ondersteuning
van ondernemers in het MKB en voor particulieren

Wie zijn wij

Wij zijn actief voor ondernemers in het midden- & kleinbedrijf en particulieren. Accountants- en administratiekantoor Redu is gevestigd in Zevenaar en Lopikerkapel (nabij IJsselstein)

Lees verder →

Onze diensten

Redu kan uw onderneming op verschillende terreinen van de bedrijfsvoering ondersteunen. Daarbij stemmen wij onze begeleiding en advisering af op uw wensen.


Lees verder →

Balans lezen

Voor vragen als hoe leest u nu zo’n jaarrekening en hoe begrijpt u wat er staat, hebben wij een brochure samengesteld die u daar meer inzicht in moet geven.


Lees verder →

Contacteer ons

Als u vragen heeft of meer informatie wilt, neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op. Wij staan u graag te woord.


Lees verder →

Welkom bij Accountants- en administratiekantoor Redu

U vindt bij ons geen strakke pakken en geen dure huisvesting, maar wel kennis, kunde en kwaliteit tegen een scherpe prijs. Wij werken laagdrempelig.
Bij ons gaat het om de persoonlijke contacten, waarbij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat.

Onze dienstverlening

  • Administratie

    Een heldere en inzichtelijke administratie is voor u als ondernemer onmisbaar, maar het is wel tijdrovend. Tijd die u dan niet kunt besteden aan uw ‘echte’ werkzaamheden; namelijk ondernemen.

    Lees verder →
  • Jaarrekening

    Op basis van een administratie stellen wij voor u de jaarrekening samen. Wij zijn echter van mening dat onze taak als accountant/administrateur daar niet ophoudt. De jaarrekening biedt u en ons de mogelijkheid om verder te kijken naar uw onderneming.

    Lees verder →
  • Startersbegeleiding

    Voor uzelf beginnen is nog niet zo’n eenvoudige klus. Er dient namelijk van alles geregeld te worden. Door vroegtijdig een adviseur in te schakelen, worden bovenstaande punten niet vergeten en heeft u een goede begeleiding bij de oprichting en groei van uw nieuwe onderneming. U weet zeker dat het goed gebeurt, zodat fouten achteraf niet hersteld hoeven te worden.

    Lees verder →
  • Lonen en salarissen

    Wanneer uw onderneming groeit, kunt u er waarschijnlijk niet onderuit komen personeel in dienst te nemen. Maar alleen met het in dienst nemen van personeel bent u er niet. Er zal een goede en gedegen salarisadministratie gevoerd moeten worden.

    Lees verder →
  • Belastingaangiften

    U kent ze vast wel die blauwe enveloppen die iedere keer weer op de deurmat vallen. En iedere keer is het maar weer de vraag wat zit er nu weer in: aangiftebiljetten, aanslagen of informatie.

    Lees verder →
  • Advisering

    Uit de financiële administratie of de jaarrekening kan niet altijd de informatie verkregen worden die u als ondernemer nodig heeft voor het nemen van een (juiste) beslissing.

    Lees verder →

Testimonial

Aangesloten bij

NOVAK-logo-199x97NBA-logo-110x110